Mala Armband van rozenhout

Reiki | Johan | Leeuwarden | reikipraktijk-kinyoubi.nl | Mala Armband van rozenhout |

Armband Mala rozenhout met bewaardoos

Levertijd: 1 tot 2 werkdagen
Inclusief: 21% BTW
Voorraad:0

Deprecated: Function money_format() is deprecated in /home/reikiprakt/domains/reikipraktijk-kinyoubi.nl/public_html/webshop.php on line 130
Stukprijs:4.95

Mala van Rozenhout - 27 kralen van 0,7 cm

Het kralensnoer wordt hoofdzakelijk gebruikt om mantra's te tellen die gereciteerd worden. Het heeft dus feitelijk dezelfde functie als een rozenkrans (katholiek bidsnoer). Kralen gemaakt van (half)edelstenen, parels, bodhizaden of hout zijn voor velerlei doeleinden geschikt, voor het tellen van allerlei soorten mantra's of andere gebeden, neerbuigingen, rondgangen en dergelijke. Het koord is voor alle mala's hetzelfde, en hoort te bestaan uit negen draden die de Boeddha Vajradhara en de acht bodhisattva's symboliseren. De grote kraal aan het eind staat voor de wijsheid die de volkomen leegte realiseert en de cilindervormige kraal daarboven is de leegte zelf. Samen symboliseren zij dat alle tegenstanders verslagen zijn.

Wat u misschien ook wilt weten

Reiki | Johan | Leeuwarden | reikipraktijk-kinyoubi.nl | Mag ik mij aan u voorstellen

Wie ben ik

Mijn naam is Johan Visser-Breidenbach, geboren in 1964 te Leeuwarden. Vanaf mijn 23ste jaar tot nu ben ik werkzaam (geweest) in de gezondheidszorg en de hulpverlening. Dit werk doe ik met erg veel plezier, want ik ben wat ze noemen

Lees verder
Reiki | Johan | Leeuwarden | reikipraktijk-kinyoubi.nl | Mijn scholingen

Mijn scholingen

  Mijn scholingen: Reiki 1 in 2012 bij Praktijk Het Noorderlicht Reiki 2 in 2012 bij Praktijk Het Noorderlicht Reiki Healing gehaald in 2012 bij Praktijk Het Noorderlicht Reiki 3a aspirant Master gehaald in 2013 bij Praktijk Het Noorderlicht Reiki

Lees verder
Reiki | Johan | Leeuwarden | reikipraktijk-kinyoubi.nl | Klachtenregeling

Solopartners klachtenregeling

Reikipraktijk Kinyoubi is aangesloten bij Solopartners klachtenregeling en erkende geschilleninstantie. Dit is wettelijk verplicht per 1 junuari 2017. Klachten kunnen opgelost worden Een goed contact met de zorgverlener is heel belangrijk. Gelukkig zijn de meeste cliënten tevreden over hun

Lees verder